16 Haziran 2017 Cuma

Erguvan misali…


Erguvanlar, Nisan ve Mayıs ayında çiçek açarlar.
Baharın geldiğini çiçeklerinden anlarız.
Kocaman dalların arasında fışkıran erguvanları görenler huzurla dolar.
Rengarenktir. Bir o kadar da naif.
Sizin istediğiniz yerlerde değil de kendi seçtikleri yerlerde yaşarlar.
İstanbul'u mekan tutmuşlardır. 
Güzel insanlar azalıp, anıları da silinince bu narin çiçeklerde yok olmaya başladı.
Bir zamanlar diye başlayan cümlelerimizin akıbeti gibi.
Hep iyi insanların varlığından dem vurarız, azaldığını, kaybolduğunu düşünerek.
Oysa umulmadık bir anda mucize gibi birileri girer hayatımıza.
Mutlu eder, huzur verir, çiçek açtırır yüreğimizde.
Varlığıyla, ahengiyle erguvan misali kurulur yaşamımızın başköşesine.




22 yorum:

ACEMIDEMIRCI dedi ki...

İstanbul'un çiçeği, imparatorluk rengi filan diye biliniyor; ama Ankara'da da epeyce var.

Çok güzeller. Çok da güzel anlatmışınız :)

Ebemkuşağı dedi ki...

Erguvanları çok severim ben. Hatta bizim orada erguvan şenlikleri düzenlenirdi.Bir an o geldi aklıma.:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Ankara'da gördüğümde şaşırmıştım.
Erguvan denilince yine de İstanbul akla geliyor.
Beğeniniz için teşekkürler:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevmeyen yok gibi sanki:)

deeptone dedi ki...

erguvan bayılırııız istanbuldaaa bi de laleeee ah ah :)

Halil GÖNÜL dedi ki...

İnsanın içi açılıyor renkleri görünce. Yüreğinize sağlık. :)

Makbule Abalı dedi ki...

Mersin Caddelerini de renklendirir erguvanlar. Baharın geldiğini anlarım görünce. Ben de vefalı-güzel insanlara benzetirim onları.
Sevgiler...

Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

Rengi de çok güzel.İçi açılıyor insanın :)

Kağıt Salıncak dedi ki...

Kokularına bayılıyorum :))

Ferhat Uğur BAYRİ dedi ki...

Güzel insanlar hayatınızdan hiç eksik olmasın.

Birsen Çendeoğlu Akyol dedi ki...

Katılıyorum söylediklerinize harika bir ahenk oluşturmuş sözleriniz. :)

Bu arada iade-i ziyarete geldim ve takipteyim :)

Esra Takım dedi ki...

Erguvanı ben de çok severim. İnsanın içi açılır seyrettiğinde. Sizin kaleminize de hayranım. Çok yeteneklisiniz bayılıyorum yazılarınıza.

Fatofotofan Tv dedi ki...

Sanırım ben ondan baharı çok seviyorum resmen doğa yağlı boya tablo gibi oluyor izlemesi doyumsuz :)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Bence sen tüm mevsimleri seviyorsun Fatofotofan:)
Sana en çok yakışanı ise bahar olmalı. Cıvıl cıvıl rengarenk. Sevgilerimle, güzel insan:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Esra, çok teşekkür ederim, duygularınız ve duyarlılığınız için. Güz yapraklarının eşliğinde dolaşmak benim de ruhuma can katıyor. Zira hazan güzelliği görenlerin mevsimidir. En içten sevgi ve selamlarımla...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

deeptone, ah çektiğim şeyler sadece geçmişe özlemimiz olsun:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili, Birsen hoş geldin sayfama.
Güzel sözlerin için teşekkürler.
Güzel günler dileklerimle, sevgiler:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili, Fatih Uğur Bayri,
Güzel insanlar hiçbirimizin yaşamından eksik olmasın:)
Hoş temenni için teşekkürler.

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Ben de bayılıyorum, Sevgili Kağıt Salıncak.
Hoş geldin sayfama, sevgilerimle...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Daha Mutlu Yaşam,
bende kokularına da renklerine de bayılıyorum.
Sevgiler:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Halil Gönül,
Aynen en çok da eflatuna çalan rengini severim.
Yorum için teşekkürler, selamlarımla...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Makbule hanım, Mersin benim içinde olağanüstü bir şehir.
Erguvanların açtığını görünce hem daha çok sevindim, hem de daha fazla sevdim.
Sevgilerimle...