9 Ağustos 2017 Çarşamba

Yaşamayı Öğrendiğim Gün

Hayatınızdaki her şey kötüye gidiyor.

Sahip olduğunuz değerleri ardı ardına kaybediyorsunuz.

Özel hayatınız kabusa dönerken, iş ortağınız hissenizi almak istiyor.

Kararsız kaldığınız bir Pazar günü kafayı dinleyeyim derken Bir Çingene karşınıza çıkıyor.

Batıl inançlarınız yok, fala da inanmıyorsunuz.

Çingene'nin emri vaki şekilde avuç içinize bakmasına öfkeleniyorsunuz. Üstelik kederli bir şekilde bakışlarını kaçırmasından da rahatsız oluyorsunuz. Hiçbir şey söylemeden yanınızdan ayrılması büsbütün moralinizi bozuyor.

İçinizdeki merak ağır basınca, bir başka Çingene'nin sözleriyle ruhunuzun dinginleşmesini istiyorsunuz.  Büsbütün şaşırıyorsunuz duyduklarınıza. Çingene’ye inandığınız için kendinize kızsanız da o tek kelime, tüm yaşanmışlıklarınızdan ağır geliyor.

İşte, böyle başlayıp devam ediyor Jonathan’ın hikayesi.

 “Öleceksin! cümlesi Jonathan’ın kararlarını nasıl etkiler?” Düşüncesi belirmişse zihninizde, Paulo Coelho’nun eserlerinden de keyif alıyorsanız Laurent Gounelle’ye de bir şans verin derim. Yaşamı yeniden keşfetmek adına...


Romanda Beğendiğim Sözler

Laurent Gounelle Hakkında


Laurent Gounelle, birçok mesleği denedikten sonra yazarlıkta karar kılıyor. Mutluluk, sevgi, umut ve insan ilişkileri konusunda yazmakla da kalmıyor, mutluluğun felsefesine de katkı sağlıyor. Yaşamın özünü anlatırken kullandığı kelimelerin yansımaları, okuyucularını yaşanılası bir dünyaya sürüklüyor. İnsana ve insana dair tüm gerçekleri Laurent Gounelle'nin eserlerinde bulmak mümkün.

Laurent Gounelle'nin eserlerinden


Kitabın Künyesi

Kitabın Orijinal Ad: Yaşamayı Öğrendiğim Gün
Türü: Roman
Yazarı: Laurent Gounelle
Pegasus Yayınları
Fransızcadan Çeviren: Hasan Can Utku
Sayfa Sayısı; 284 sayfa

*Romanla  ilgili görüşlerimi açıkladığım diğer yazımı okumak isteyenler, buraya tıklayabilir.  http://goo.gl/GW4oUF



22 yorum:

Handan dedi ki...

Not edeyim.

Saadet Uslu dedi ki...

Hiç duymamıştım, güzele benziyor içindekiler

Meltem Sert dedi ki...

biri bana öleceksin dese ne yapardım acaba diye düşünüyorum :s

GAMZE AKCAN dedi ki...

Bu anlatılanlar gibi hayatındaki bütün değerlerini tek tek kaybetmiş sonunda yanlız hayata tutunmaya çalışan bir yakınım var. bu kitabı alıp ona hediye edeceğim...Paylaşım için teşekkürler takip ediyorum yazılarınızı...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Meltem, emin ol yaşamak için daha çok çaba sarf ederdin. Yaşam daha da anlam kazanırdı. Bilmiyorum ki, ama öyle olurdu canım.:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Gamze, hayat zaman zaman bizleri yokluyor. Kimi zaman birbirimize veremediğimiz teselliyi bir kitap verebilir. Bu da öyle bir kitap. Yazarı da yaşam ve mutluluk felsefesine dair yazıyor. Bence hediye edilecek bir kitap. Selam ve sevgilerimle...

Naz dedi ki...

Coelho severim o zaman bir şans vermeli bu yazara da :)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Saadet Hanım, mutluluğu sadeleştirip, yakınlaştıran bir kitap...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Handan, yaşamı basitleştirmeyi görev edinmiş bir yazarın kitabı. Bence güzel...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Naz hanım, Simyacıya benziyor tarzı...

Kadriye Zihni Erdem dedi ki...

öleceğim..ama önce bi doyasıya yaşamam lazım :-)

hatırlamak ve hatırlatmakta fayda olan şeyler bunlar. Güzel bir öneri oldu teşekkürler ve sevgiler

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Yaşamanın güzelliklerini anlatan bir kitap.
Ölüm çağrısıyla yaşamın güzelliklerini anlatıyor.
Sevgili Kadriye benden de selam ve sevgiler...

Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

İlginçmiş.Hepimizin hayatında bazı dönüm noktaları oluyor.Kitap da bundan bahsediyor sanırım.Teşekkürler :)

Sertaç Samur dedi ki...

Bu yazar çok karşıma çıkıyor. Burada da sizin yazınızla da karşılaşınca artık alıp okuma zamanı geldi sanırım.
Çok teşekkürler.

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...


Sertaç Bey,

Anlatım tarzı, dili yalın. Kişisel Gelişim kitaplarından farkı ise mutluluğu felsefe sohbetleriyle okunur hale getirmesi. Bu sohbetlerden ne kadarının alınıp, irdeleneceği okuyucuya bağlı.

İlginiz için ben teşekkür ederim.

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Daha Mutlu Yaşam,

Kitap bu dönemeçlerde verdiğiniz kararlarla ilgili. Oto kontrolün yaşamımıza kattığı güzelliklerle ilgili diyebilirim.

Sevgi ve selamlar...

Kağıt Salıncak dedi ki...

Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer'i okumuştum ben de :))

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Kağıt Salıncak, ben de ikisini okudum. İkisi de güzel.:)

meczup yazar dedi ki...

Konusu gerçekten de ilgi çekici okumaya değer.
Açıkçası konusu bana çok tanıdık geliyor bu kitabın bir filmi var mı bilmiyorum ama bu na benzer bir film izlediğime eminim :)
Tavsiye için teşekkürler. Sevgiler....

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili meczup yazar,
Konusu yorucu olmadığından hemen bir günde bitiyor kitap.
Kitabın filmi olmadığını duymadım ama aslında güzel bir fikir. Konusu izlettirir kendini.
Ben teşekkür ederim yorum için, sevgiler...

deeptone dedi ki...

bu yazarın bütün kitaplarını okuyorum ben dee :)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

İyi okumalar o zaman...