13 Ağustos 2017 Pazar

Yeni başlangıçlara doğru


Kapalı kutu gibiyiz. Sayfaları karıştığımızda ancak farklı hikayeler dökülür içinden. Satır aralarına serpilmiş hüzün gibi sevinçlere de rastlanır satırlar boyu. Yaşanmışlıklara değer vermenin en iyi yolu, insanlarla tanışmaktır kanımca. Çünkü bir insanla tanışmak, yeni bir yaşama dokunmaktır. Bir yaşamdan alınan yaşanmışlık kadar değerli bir şey olamaz da.

Bu hislerle katıldım blog toplantısına. Yazdıklarından tanıdığım arkadaşlarda vardı henüz okumadıklarım da. Amaç yazmak gibi ulvi bir değere hizmet ediyorsa ve bu iş yürekle yapılıyorsa, her yazı okunmaya değer kuşkusuz. Verilen emekler bir yana, hissederek yazmak, hissederek yaşamayı da gerektirir bir bakıma.

Katılımın çokluğundan ziyade, aynı karelerde bulunabilmek önemliydi bence. Dağılmadan, sıkılmadan haz alınabilinirin güzel bir örneğiydi toplantımız. Bu konuda en büyüğünden en küçüğümüze kadar sıkıntı olmadı. Yaşlarımızı, yaşanmışlıklarımızı bir kenara atıp, beraber olmanın keyfini çıkardık.  Birbirimizi gönül gözüyle dinledik, aynı ortamda, benzer duyguları paylaştık.

Samimi, içten sohbetimize Ece ablanın çiçeği ve Derya arkadaşımızın göndermiş olduğu video damgasını vurdu. Şahsen yanımızda olmasalar da uzaktan atan kalplerin sıcaklığını da hissettik.

Bir toplantı daha sona erdi. Yeni başlangıçlara doğru yol alırken, şahsen tanıştığımız arkadaşların yazmaya verdikleri önemi, samimiyetlerini ve güzel dünyalarını keşfettik. Nice buluşmalarda yeni gönül kapılarını aralamamız temennilerimle, sevgi ve muhabbetle…



Yeni organizasyonlarda buluşmak dileğiyle, bu buluşmayı düzenlerken gösterdiği emek nedeniyle, Yurdagül arkadaşımıza çok teşekkür ederim.

16 yorum:

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Sizinle tanışmak güzeldi. Ssevgiler:)

bücürükveben dedi ki...

A, ne güzel slayt şov yapmışsın, eline sağlık. Gerçekten keyifli bir toplantı oldu. Sadece isim olarak bildiğim arkadaşlarımızla görüştük, kucaklaştık, yeni bloggerlar tanıdık. Ben takip etmediklerimin hepsini takibe alacağım dün yorgundum fırsat olmadı. Bugüne bıraktım.
Sevgilerimle...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Müjde ablacığım,

Ben dünde benzeri bir gün yaşadım. Sabah kalkınca ancak okuma listeme bakabildim. Bir hayli yorgunum. Toplantı bence de çok keyifliydi.

Sevgilerimle ve yeniden görüşmek umuduyla...

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Beyda'nın kitaplığı,

Sizi ve oğlunuzu tanımaktan keyif aldım. Umarım yolculuğunuz sıkıntılı geçmemiştir. Sevgilerimle...

Her Şeyden Konuşmalı dedi ki...

İyi ki gelmiş ve sizlerle tanışma şansına erişmişim. Sevgiler :)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Sinem,

Bende seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Sevgilerimle, güzel arkadaşım.






Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

Ne güzel bir görsel şölen olmuş yazı :) Çok hoşuma gitti :) Ben de sizleri tanıdığım için çok mutlu oldum :)

Mücahit Dogan dedi ki...

Sizinle tanıştığım için çok memnun oldum, güzel bir etkinlikti ve bunun gibi bir başka etkinlikte görüşmek dileğiyle :)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Güzel olan etkinlikti:)
Ben de mutluyum hepimiz keyif aldık.
Sevgilerimle.:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Ben de mutlu oldum Sevgili Mücahit. Umarım yeni bir etkinlikte tekrar beraber oluruz. Sevgilerimle.:)

Çocukla Ankara dedi ki...

Bizde sizleri tanıdığımıza çok sevindik, devamını bekleriz, görüşmek üzere 😊😆

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Çocukla Ankara,
Duygularımız karşılıklı ben de buluşmadan keyif aldım. Sevgilerimle...

Cafe Tigris dedi ki...

Sizi tanımak beni ayrıca mutlu etti
Daha nice güzel günlere
Sevgiyle

nilgün aydın dedi ki...

Çok güzel olmuş 💕

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Nilgün hanım,
Beğeniniz için teşekkürler.:)

Mukaddes'in Kaleminden dedi ki...

Sevgili Dicle,

Benim de öyle. Keşke biraz daha vaktimiz olsaydı.:)
Güzel günlerimiz hep beraber olsun.
Umarım bir gün yine buluşuruz.
Sevgiyle ve dostça kalman dileklerimle, kocaman selamlar...